Zorg dat u uw stoom en wasgoed op dag van ophalen binnen handbereik heeft en apart van elkaar aanlevert. De chauffeur van onze ophaaldienst heeft waszakken bij zich om uw stoom of wasgoed in te doen.
Graag ontvangen we een order via de site zodat we de juiste gegevens van u ontvangen.
Mocht u dit niet lukken kunt u telefonisch contact opnemen of stuur een mail via het contactformulier.
Bij de eerste order zal onze chauffeur deze bij zich hebben.
Mocht u vaker gebruik gaan maken van onze dienstverlening zullen we deze voor het wasgoed bij u achter laten.
Wij berekenen ten alle tijden minimaal € 29,50 voor een order.
We vragen uw vriendelijk om minimaal 6kg wasgoed aan te bieden, want wij berekenen ten alle tijden minimaal € 29,50. U hoeft de was niet te wegen tenzij u dat graag wil, wij zullen de was wegen direct bij binnenkomst.
Ja, graag zelfs dan kunnen we deze weer hergebruiken.
Heren, dames, jack, jas, dekbedden, gordijnen en wassen-drogen-vouwen 72 uur (3 werkdagen). Bedlinnen, tafellinnen 72 uur (3 werkdagen). Bruidsjapon en avondjapon 2 weken.
* U kunt via het invulschema aangeven wanneer u het weer graag ontvangt. Graag rekening houden met de minimale levertijd. Deze levertijden zijn van maandag tot en met vrijdag, zaterdag en zondag zijn in deze leverdagen uitgesloten.
Maandag tot en met vrijdag zijn de ophaal en bezorgtijden tussen 09:00 uur en 18:00 uur Heeft u de voorkeur voor een ander tijdstip? Laat dit even weten via ons contactformulier.
Heren, dames, jack, jas, dekbedden, gordijnen en wassen-drogen-vouwen 72 uur (3 werkdagen). Bedlinnen, tafellinnen 72 uur (3 werkdagen). Bruidsjapon en avondjapon 2 weken.
Ja, u kunt de ophaal op bezorgtijd tot 3 uur van tevoren wijzigen door een mail te sturen via ons contactformulier. Geef in deze mail uw ordernummer door en bereikbaar telefoonnummer wij nemen contact met u op.
U kunt van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 onze klantenservice bellen of stuur een mail via het contactformulier en vul ordernummer in en wij zullen zo spoedig als mogelijk contact met u opnemen.
U kunt deze annuleren tot maximaal 3 uur voor ophaaltijd doormiddel van een mail via contactformulier, met het woord annulering, ordernummer, en eventuele reden door te sturen.
Voeg geen leder, suède en bont toe aan de waszak.
Ja dit mag, maar dit zit niet in de kilo was prijs verwerkt en zal apart en per stuk berekend worden.
Nee, dat is niet nodig, wij doen dat graag voor u.
Dit kunt u herkennen aan het label klik hier voor de uitleg van de was symbolen.
Wij zullen de order altijd nog controleren wat de beste behandelmethode is.
Maak je geen zorgen. Wij zijn experts in het beoordelen of een item gereinigd of gewassen kan worden.
Wij doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat je kleding goed en met de grootste mogelijke zorgvuldigheid wordt behandeld. Als er enige twijfel is of we kunnen geen behandelingsvoorschrift vinden, zullen we het item niet gereinigd naar u terug sturen, zodat er geen schade ontstaat aan uw kledingstuk. Hier zijn geen kosten aan verbonden.
Onze medewerkers maken gebruiken van de allerhoogste kwaliteit aan apparatuur en vlekverwijderingsmiddelen. Maar helaas zijn er soms vlekken die wij er niet uit kunnen krijgen. Wij proberen altijd ons best te doen en we bieden uiteraard altijd een gratis overbehandeling aan, maar helaas kunnen we niet garanderen dat alle vlekken eruit gaan.
Uw artikel hebben wij met zorg behandeld en het is daardoor weer lekker opgefrist. Dat betekent niet dat er geen vlekken meer op aanwezig kunnen zijn. Aangezien uw artikel niet frequent gereinigd word, zijn vlekken hierop vaak hardnekkig en soms zelfs niet meer te verwijderen. Indien er nog vlekken aanwezig zijn, heeft een agressievere nabehandeling geen zin. Ervaring heeft geleerd dat het materiaal daardoor beschadigd raakt.
Zorg ervoor dat u na bezorgmoment de goederen controleert!
Mocht er iets niet naar wens gelieve dit binnen 24 uur na aflevering te melden via contactformulier. Graag ordernummer en omschrijving opmerkingen doorgeven.
Uw kledingstuk is bij ons in goede handen en incidenten zoals schade zijn uiterst zeldzaam, maar we begrijpen best dat het een punt van zorg is. In het zeldzame geval dat uw kledingstuk is beschadigd door ons toedoen, zullen wij in overeenstemming met ons beleid en volgens de richtlijnen van de NETEX de schade vergoeden.
Klik hier op contactformulier en stel uw vraag.
Van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00.
Wij horen graag van u, stuur uw mail via ons contactformulier en wij behandelen alle vragen/opmerkingen met het allergrootste zorg.